torsdag 3 juli 2008

Raggarbilar och sol

Det är power meet i stan igen. Massor med amerikanska bilar i fyra dagar. Tidigare har jag flytt stan under de här dagarna mest för att jag inte orkar med fulla killar som härjar (jag var en av dem som härjade mest). Men i år gav jag det en chans och var nere en timme på eftermiddagen, och jag gillade det. Att vara där när det handlar om bilar och inte om öl var riktigt sjysst. Om jag skulle välja vilket årtionde jag skulle tillbringa min ungdom i så hade jag nog valt 50 talet. Fiina bilar, sjysst musik och asläckra kläder!

Jag har börjat plugga också. Och den första veckan har varit riktigt rolig. VG på första inlämningsuppgiften och en insikt i hur mycket baskunskaper som jag inte har, men får en grym chans att skaffa mig nu!

I helgen blir det nattjobb och förhoppningsvis något möte. Nu blir det förhäxad, (jag skulle jättegärna vara en god häxa också med sjyssta magiska krafter)!

Puss på er

Inga kommentarer: