måndag 14 juli 2008

Suck

Har en uppgift i engelskan att läsa en bok på engelska, skriven av en engelsktalande författare, jag tänkte vara lite clever och valde denna bok av min favvoförfattare. Den kom idag och det visar sig att den är 600 sidor... jag har läst 20 nu :)

Helgen har varit bra, jag har jobbat massor, och i lördags fick jag avnjuta en glass i solen på Vallby Museum med det bästa sällskapet....:) Det gjorde resten av arbetsdagen lätt att uthärda!

Nu har jag inget mer jobb inbokat, ska försöka koncentrera mig på skolan, jag vill verkligen kunna söka in till högskolan nästa sommar, så det är bara att köra!

Jag träffar A varje dag nu också och lämnar femte, det är riktigt grymt och jävligt känslosamt. Det finns mycket skit som ska fram.

Jag ska nog göra tidig kväll nu tror jag, är helt slut efter allt jobbande, det tar på krafterna att jobba med äldre. Och det är helt fantastiskt givande...

God natt och mycket kärlek!

Inga kommentarer: