lördag 19 juli 2008

Kärleksbudskap

Kändes som en passande rubrik. Dels för att jag har etikdiskuterat några bilbelcitat som en skoluppgift, och säga vad man vill om Bibeln, (jag ser inte mig själv som kristen) men det finns mycket fina budskap i den. Det känns också passande för där jag befinner mig nu. På ett kärleksfullt och tillitsfullt plan. Det är så jäkla nice.
På måndag åker jag till Ängelsberg på semester. Jag har tackat nej till jobb nästa vecka och gjort det jag behöver i plugget så att jag kan ta en veckas lugn och ro i det vackra Ängelsberg. Jag tänkte mest tillbringa veckan med fötterna i vattnet läsandes min Marian Keyes på engelska som jag har i uppgift.
Och till sist så känns det passande för att fina fina Sara har lämnat en kommentar. En kär vän som jag inte träffat på ?? år.... Jag tycker om dig!

Kramar på er alla!

1 kommentar:

Busan_x sa...

Ååå, jag blir alldeles varm av dina ord.
Mail är på väg!


Kram//Sara