fredag 11 juli 2008

SMS

Var på väg att somna när det kom ett sms som raderade de planerna helt. Istället fick jag massor av fjärilar i magen och en del grubblande.....:-/

Passar på att blogga om Parken Zoo istället.

Var där igår med C, K, A och lilla A. Det var supermysigt. Vi tittade på alla djur, åkte tåget som går runt hela parken, käkade mat, åkte karusell, (japp första gången i en bergochdalbana för mig, en liten men ändå!), pratade med fantomen, åt glass och såg Paolo Roberto, en heldag altså :) Idag har jag och A haft ett femte stegssamtal efter mötet. Det är grymt!

Nu blir det jobb och mer jobb. Därav grubblandet, hinner inte träffa honom som jag skulle vilja träffa imorgon!

Sen funderar jag på lilla miraklet Amelie... men med hennes föräldrar så är hon säker en alldeles bedårande liten varelse!

Kram på er!

Inga kommentarer: