söndag 20 juli 2008

Aldrig ska jag sluta älska dig...

En vän ringde och sjöng den för mig, det är ju helt fantastiskt vilka vänner jag har. Och framför allt en, jag ÄLSKAR dig C!

Jag sitter och väntar på att åka till jobbet. Bussen går om en timme och det är segt att bara hänga. Det finns inte så mycket jag kan göra heller för ett barn håller på att nattas på varje våning!
Imorgon åker jag till Änglaberget. (Det heter Ängelsberg) Och det ska bli så himla härligt. Jag har inte bestämt när jag åker, eller när jag kommer hem. Det är semester! Ska bli spännande att träffa Brama, mammas lilla papegoja. Hon (eller han) är tre månader. En vovve och flera katter ska vi hänga med också.

Nä nu jäklar, sitter redan och jäspar, och då slutar jag sex imorgon bitti. Hur tusan ska det gå? Nä ärligt så känns det ganska bra, och framför allt, jag behöver köpa en dator och eftersom att jag har jobbat en hel del nätter så kommer lönekuvertet i augusti se ganska bra ut.

Nu ska jag borsta tänderna och sminka mig lite. Det åskar här nu, hoppas det släpper snart, vill inte vara ensam på en mörk våning när det kommer värsta knallen!

Puss och kram på er

Inga kommentarer: