måndag 28 juli 2008

Svettigt värre

Är det just nu. Men det är okej och jag är så glad över att solen äntligen har kommit! Speciellt glad var jag i Ängelsberg. En stor del av veckan tillbringades på bryggan eller i vattnet :) Härligt var det. Mysigt var det att hänga med mamma, U och A i en vecka också.

Nu håller jag på att öva tålamod med CSN som träningsobjekt. Det är inte enkelt att vara studerande. Men jag tror att det håller på att lösa sig. Som tur är sökte jag arbete när jag var arbetslös i två månader så jag har lite lön nu när det dröjer med CSN.

Ikväll ska jag jobba, det var fina C som ringde in mig när den ordinarie ikväll blivit sjuk :)

Sen är almanackan precis som den ska i juli, nästan blank. Jag lever ett sådant lyxliv nu att det är svårt att fatta. Jag pluggar på distans vilket gör att jag väljer helt själv. Sen jobbar jag ett eller ett par pass i veckan. Det är sjukt lyxigt så här en sommar! Mindre pengar i plånboken iofs men det är det värt alla gånger :)

Dags för en kall härlig dusch!

Ha det gott i solen!

//J

Inga kommentarer: