måndag 30 juni 2008

Skola, jobb och tillfrisknande

Jaa så är det. Imorgon börjar jag officielt att plugga. Inofficiellt började jag lite smått idag med att kika på några uppgifter. Det går ju att göra så med nätbaserad distans. Jag inser att jag nog har varit lite kaxig och trott att jag kan mer än jag gör, jag har faktiskt inte lärt mig det jag skulle på gymnasiet, och därför behöver jag göra det nu. Så det blir till att anstränga sig lite :)

Jag jobbar en del också, kväll idag och imorgon och sedan blir det natt i helgen. Jag har aldrig jobbat natt (mer än typ nattöppen valstuga) så det ska bli spännande. Jag frågade hon som jobbar natten i natt hur man förbereder sig :)

I allt det här så håller jag också på att lämna femte steget vilket är tidskrävande och känslomässigt krävande, och också heelt fantastiskt...

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan jag ska sooova..

Kram på er

Inga kommentarer: