onsdag 16 juli 2008

En god morgon

Hitills i alla fall. Jag har skött mina morgonrutiner och vet att jag har en härlig dag att se framemot. Först kommer A hit. Vi ska fortsätta med femte, det går i en rasande fart nu :)
Sen ska jag, min svägerska och min fiina gudbarn ta oss till Vallby Museum och sedan blir det grillning ikväll med fiina vänner i gemenskapen.
Jag tror inte att en sommardag kan bli så mycket bättre. Dessutom ska vi ha en vovve hemma i några dagar :)

Hoppas att ni andra får en lika fin sommardag!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Hoj!

Nu kan jag lämna kommentar.

JOHANNA 1

Johanna sa...

:) Det var inte en dag försent! Men du är Johanna 2!

Busan_x sa...

Älskade älskade Johanna,
jag är så glad över att jag på något sätt hittade din blogg.
Har tänkt på dig och funderat på hur det är med dig.
Du får gärna maila mig om du vill.
Stor kram!!

//Sara

Johanna sa...

Åhh min fina vän! Jag är lika glad jag att du hittade min blogg!!! Jag vet inte hur jag ska maila dig, maila mig på johanna_nieden@yahoo.se
så får jag din adress!!

Stoor kram!