tisdag 24 juni 2008

Sommar?

Är precis hemkommen från jobbet. Segt att börja sju imorse, men riktigt nice att sluta ett :) Läste precis Aftonbladet och insåg att jag missar Allsången ikväll, ingen panik egentligen om det inte vore så att tisdagskvällar är uppbokade för mig... så hur tusan blir det nu? Repriser...jag som brukar se båda direktsändningen och repriserna..( jaja jag är lite nördig men det brukar gå bättre att sjunga med i repriserna) Jag vill ta mig dit i år igen och titta, men jag vill ju helst sitta då, och då måste jag väl typ sova där? Jaja det blir som det blir... Nu ska jag sova en stund (livet som deltidsarbetslös är såå lyxigt) innan det är dags för möte...


Kan ju dela med mig av att jag misslyckades med att göra havregrynsgröt imorse.... trodde inte att det gick ens....

//Johanna

Inga kommentarer: