torsdag 26 juni 2008

Ensam hemma

Familjen P-R är på minisemester i huvudstaden i två dagar så nu har jag huset för mig själv. Skönt att koppla av från bebisprat, blöjbyten och klappa händerna när du är riktigt glad. Samtidigt så saknar jag bebisprat, blöjbyten och klappa händerna när du är riktigt glad. Jag älskar ju de här ungarna, det är många som frågar hur jag orkar bo i en barnfamilj, men det är inte ett problem, inte att bo med två barn som jag älskar, de ger mig så mycket glädje så det är inte klokt. A har en period när hon bara vill höra klappa händerna, heela tiden, och hon är så jäkla söt när hon försöker knäppa med fingrarna och hänga med i texten! W börjar bli så jäkla stor, han är med på ett helt annat sätt nu, han skrattar så fort han ser oss, följer med med blicken och försöker härma oss så gott han kan :)

Imorse var jag på lassarettet och gjorde en glukosbelastning, jag har en hormonsjukdom som heter PCO och för att säkert ställa diagnosen vill läkaren kolla mitt blodsocker, så då fick jag vara på sjukhuset klockan nio imorse och bli stucken i fingret (fastande och utan snus sedan kl 23 igår), dricka en riktigt äcklig sockerlösning, vänta där i två timmar och sedan bli stucken i fingret igen. Inte en jättemysig start på dagen.. men jag slocknade så tiden gick rätt fort :)

Lägenhetsletandet går för övrigt så där...men jag ligger i.

Kram på er

Inga kommentarer: