lördag 14 juni 2008

Noice

Vi var på stan igår på marknaden/festivalen som pågår på stan. Först åkte A, C och jag till lövudden på en andakt med frälsis, där mötte K upp. Sedan åkte vi fyra ner på stan och hängde vid Rix fm scenen. Jag är inget fan av vare sig, Sonja Aldén, Bröderna Rongedahl eller EMD men jag måste erkänna att mina knän blir svaga när Danny sjunger :)
Sen hittade vi ett tält med sjungande bartendrars, det var riktigt sjysst :)
När C och jag hade bestämt oss för att dra upp mot stan så såg vi en Noice skylt vid stora scenen, vi visste inte riktigt om vi skulle våga tro på att det verkligen var de, men det var det, och vilket drag :) Jag hade rikigt skoj!

Här kommer lite bilder från gårdagen









Jag och världens bästa C









Här är de sjungande bartendrarna....







Delar av Noice
Nu börjar fotbollssändningen... Heja Sverige!

Inga kommentarer: