måndag 23 juni 2008

Midsommar

I år firades Midsommar på Kärsön, som ligger på Drottningholm i Stockholm, det är KRIS som ordnar det. Jag har verkligen haft det hur bra som helst. Volleyboll, frisbeegolf och kanotpaddling på dagarna och maffia på nätterna, tillsammans med hur fina människor som helst, det blir inte mycket bättre! Jag har lite bilder men de kommer lite senare.

Annars jobbar jag en hel del nu, eller egentligen inte, jag jobbar två-tre pass i veckan, vilket inte alls är särskilt mycket egentligen, men eftersom att jag har varit arbetslös en hel månad så känns det som att det är jättemycket!

Och det är galet att juni snart är slut och jag ska börja plugga igen...

Ikväll ska jag på möte i Fagersta har jag tänkt, så jag ska snart dra mot tåget, men innan det måste jag berätta om min kärleksfulla bror, han har lärt att Amelia att peka på monstret i de tre bockarna Bruse när han frågar vart faster är, och Amelias morfar är här nu och han tycker också att det är hysteriskt roligt :)

Ha det bra!

Inga kommentarer: