fredag 13 juni 2008

Jag hatar rubriker...

Speciellt när jag har världens torka :)
Igår firades jag på ett möte, det var helt fantastiskt... idag är jag i direktkontakt med mina känslor och det bubblar i hela mig :)

Nu väntar jag på C som ska komma hit och hänga, jag tror att vi ska ner på draget ikväll (en festival i Västerås som byter namn varje år så därför vet jag inte vad den kallas nu :)) eventuellt blir det en frliuftsgudtjänst med frälsis också, jag har inte riktigt bestämt mig...

Just det, jag har ju inte skrivit om jobbet, jag har ju börjat jobba inom äldrevårde och i mitt tidigare liv så sa jag att jag ALDRIG skulle torka bajs inom vården...men nu är det precis det jag gör och det är helt FANTASTISKT!!! Att få vara en hjälp för de här damerna och herrarna som inte kan klara sig själva, att få finnas där när de gråter, skrattar, minns, glömmer bort, bråkar, och allt annat som händer...det är grymt!

Nu ska jag och A hänga en stund!

Kram på alla er!

Inga kommentarer: