söndag 26 februari 2012

Lägenhet part 2

Markus sa det, det bara skriker Johanna om lägenheten. Han menade läget, jag tycker det stämmer in på lägenhetens insida också. Sneda tak, annorlunda, liten, mysig, fin.

Jag har tackat ja. Imorgon ska jag ringa och fråga om de kan snabba på så jag kan säga upp min på onsdag. Den var verkligen supersöt. Söt är nog rätt ord.

Jag kan tänka mig att bo där, även när jag arbetar. Det är viktigt. Den känns inte som en tillfällig studentlya.

Nu är det bara att vänta in svaret.

Just det, Markus, den ligger på Norra Källgatan, mitt emot Klippans parkering.

1 kommentar:

Mark sa...

Åh! Sweet! :D
Håller tummarna att allt går fort och smidigt!
Förväntar mig en massa inredningsbilder sen med tilläggstexter som "Här ska det in en tavla med Palme på också, sen är det klart". :D