lördag 7 november 2009

Var försiktig med vad du ber om...

Häromdagen satt jag i soffan och gnällde över att jag aldrig hinner vara hemma och bara slappa längre. I går drabbades jag av någonting som har givit mig feber och en allmänt ynklig tillvaro. Sängliggandes sedan igår. Först blev jag livrädd för svinflunsan. Jag hade svårare att andas än vanligt och det gav mig panik. Paniken har lagt sig och det har andningssvårigheterna också. Men inte febern. Den stiger.

Som tur är har jag lärt mig att det går att se typ världens alla tv-serier på nätet, och jag har missat Greys Anatomy (bodde ju på landet då) så det är mitt sängsällskap idag.

Hoppas på en snabb bättring eftersom att jag inte vill missa en dag i skolan. Så kul tycker jag att det är! Dessutom har vi precis börjat en kurs där vi jobbar två och två, och jag har en grym kollega och vill inte sätta henne i någon knipa.

Nu blir det ett avsnitt till av Greys!

Inga kommentarer: