lördag 21 november 2009

Ni är bäst!

Hemma efter ett långt arbetspass. Delad tur, det innebär 7-12.30 och 16-21. Trögt, men nu är den avklarad! Det är inte det jag vill skriva om.. jag vill skriva om vilka fantastiska vänner jag har och vilken tur jag har som får ha så fina människor i mitt liv!

Dagen igår var helt fantastisk, den började med ett långt telefonsamtal med bästa bästa Camilla! Sen otroligt mysigt Västerås-häng med finaste Amelié. Efter det åkte vi till E-tuna och hade pysselkväll hemma hos en klasskompis med bland andra bästa Hanin och Theresé. På tåget hem hade jag telefonsällskap av bästa Hanna.

Och de här är inte alla, ni är fler som jag uppskattar och är lycklig över att jag har i mitt liv!

Kärlek till er alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är juh tack vare att du är bäst, bästis!

/Bästa bästa Camilla

Johanna sa...

Åhh bästis!!! Läser du? Nu blev jag glad! Jag älskar dig massor!

Anonym sa...

ÅÅÅH Jag är så glad att du finns!!! Lov U / Hanna