söndag 1 november 2009

Uppdatering

Tentan är klar. Första gången tror jag som jag lämnade in en skoluppgift 3 dagar innan jag var tvungen. Jag lämnade in den i fredags vilket gjorde att jag har haft en plugg-fri helg! Jätteskönt!

Hur den blev vet jag inte. Jo jag tror att den blev ganska bra. Jag har svårt att tro att den skulle bli underkänd. Jag skulle allra helst vilja ha ett VG och det är däremot mer tveksamt. Men men. Jag har gjort en bra tenta och det får jag vara nöjd med. Vi kommer säkert att stöta på kurser längre fram i utbildningen som är bra mycket svårare än denna. Den här tentan var väldigt luddig och mycket utrymme för tolkning. Och det kan ju vara både bra och dåligt!

Annars rullar allting på. Det har varit otroligt mycket den senaste tiden, så idag är jag hemma och försöker landa.

Jag trivs otroligt bra som socionomstudent! Ibland har jag svårt att tro att jag faktiskt befinner mig där! Jag gick tillbaka och läste lite gamla blogginlägg från förra året när jag läste in gymnasiet och blir så himla tacksam över att vara där jag är!
Allt slit med den där jäkla matten, gnället över de tråkiga svenskauppgifterna och brorsans hjälp med samhällskunskapen... Nu är jag där!!!

Inga kommentarer: