söndag 15 november 2009

Lovely weekend!

Det var länge sedan jag hade en så bra helg. Den har verkligen varit helt perfekt! Fredagen tillbringades i sängen med mys framför Greys. På eftermiddagen träffades SSU-distriktets valberedning, som jag ingår i, för att styra upp arbetet. Efter det var C och jag på krogen och dansade all night long!

Idag har jag varit på möte, lunchat med C och jobbat kvällspasset. Jag har inte träffat gamlingarna på typ två månader nu så det var efterlängtat!! Nu på kvällen har jag fortsatt att lära känna två klasskamrater. Vackra Amelié på sms och metod-kollegan Sandra på msn. Jag trivs så himla bra i min klass. Okej att jag kanske trodde att vi skulle komma bra överens, men så många som jag verkligen börjar tycka om.. det är grymt!

Sön-mån blir det städ, tvätt och plugg. Jag har ju en komplettering att skriva!

Godnatt världen!

Inga kommentarer: