måndag 9 november 2009

Vändpunkten

Efter att ha legat däckad sedan i fredags kväll så vände det äntligen idag. Vaknade imorse (måndag) och fick lust att dansa. Första morgonen som jag inte vaknade av frossa och med tokont i halsen. Jag kände mig inte ens trött!

Febern är borta och det är det viktiga. Jag satte upp ett mål med dagen i morse och det var att städa undan lite på golvet (jag grisar när jag är sjuk) och jag lyckades både med det och en dusch! Jeej me!! Så nu är det bara en tidsfråga innan jag är tillbaka i föreläsningssalen!

2 kommentarer:

tessa sa...

Det låter ju kanoners!!
Då ses vi förhoppningsvis på onsdag! :)
kram

tessa sa...

Spännande :)
Om jag säger vart vi ska så säger du vart ni ska, okej? :) hehe.

Vi ska besöka två olika ätstörningskliniker i Sthlm.
Så vart ska ni :)

kram! <3