söndag 5 april 2009

Vilken kväll!

Jag ska upp om sex timmar, men jag kände ändå ett behov av att skriva om min kväll. Min bästa vän C bestämde sig för att hon ville bjuda mig på en krogkväll, det var ett tag sedan jag var ut nu, och det var grymt!

Vi var på Blue moon bar som kan rekomenderas på lördagar. Åldern är lite högre än på fredagar. Sist kände jag mig gammal bland alla gymnasieelever. I kväll var det bra däremot! Ett grymt coverband spelade och resten av tiden hängde vi som vanlig inne i schlagerbaren (som inte alls bara spelar schlager) och dansade.. i flera timmar. En gammal klasskompis från högstadiet jobbade i baren. Honom har jag inte träffat på 10 år, så det var grymt. C och jag vet ju lite på förhand att det blir en 10-års fest efter sommaren så det kunde vi glatt meddela! Vi funderar dessutom att på egen hand höra av oss till de som vi har kontaktuppgifter till och fixa någon mindre återträff innan. Vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och sova i alla fall i några timmar!

Hoppas ni andra sover gott!

/J

Inga kommentarer: