torsdag 16 april 2009

Trodde nog inte det

Inser nu, när jag har spenderat två dagar med min blivande kollega S på SSU expen, att jag tyckte att det var roligare än jag trodde att jag skulle göra. Klart att jag visste att det skulle bli kul att vara med i en valrörelse igen. Men inte så kul. Nu har jag svårt att koppla bort valrörelsen och tänka plugg. Men jag har hälften kvar i två kurser som ska bli färdiga, helst innan veckan slut. Fast det är min egen tidsplan, innan 4 maj räcker bra.

Sen blir det skolbesök, nattöppen valstuga, nya medlemmar och närradio för hela slanten. Okej, det blir inte mycket närradio, men jag och min vän och gamla radio-pratar-kollega A ska i alla fall göra ett program tillsammans. Ett EU-val special. Ska bli så himla kul! Sen hoppas jag att SSU Västerås och ett gäng till är sugna på att göra program också. De tre sista veckorna innan valet kommer vi att köra tre program om allt går enligt planen! Så håll öronen öppna efter oss!

Nu blir det i alla fall tvättstuga och städning!

//j

Inga kommentarer: