torsdag 9 april 2009

Pluggpåsk

Jag har inget minne av att jag någonsin direkt har firat påsk. I skolan hade vi påskavslutning i kyrkan, när jag var liten fick vi påskägg och ibland påskmiddag hos farmor. Men mer än så har jag inget minne av. Detta i kombination med att jag är distansstudent, gör att jag kommer att tillbringa påsken framför datorn med böckerna i högsta högg. Och det ser jag framemot. Jag har inte gjort så mycket när det gäller skolan den senaste tiden. Nu har jag tre kurser kvar och dessutom börjar valrörelsen snart och den vill jag delta i så mycket som möjligt från start. Vilket betyder att alla dessa röda dagar gör att jag i lugn och ro kan plugga! Idag blir det psykologi.

Hoppas att ni andra får den påsk ni önskar. Med eller utan firande!

/Johanna

Inga kommentarer: