måndag 18 april 2011

Jag är numer en glasögonbärande kvinna. Jag har haft mina nya förstärkta ögon i en vecka. Jag skulle ljuga om jag sa att det var en aha-upplevelse och plötsligt såg jag mycket bättre. Tvärtom tycker jag att jag ser ungefär lika bra, med en liten skillnad på långt håll. Däremot känner jag när jag tar av mig glasögonen att mina ögon inte riktigt hänger med. Men kroppen är fantastisk och mina ögon har jobbat stenhårt trots nedsättningen så jag har inte märkt att jag ser dåligt. Däremot är min huvudvärk borta. Och det är riktigt skönt!

Idag har jag legat nerbäddad i sängen hela dagen. Jag började känna mig illamående efter frukost och det har satt i hela dagen. Jag känner mig spyfärdig nästan hela tiden. Än så länge så har jag sluppit kräkas. Jag blir hemma imorgon också just in case. På onsdag är det seminarium så om jag inte spyr imorgon så åker jag då.

Nu blir det lite mer Beverly Hills. Jag har en enorm tur som har en brorsfamilj med serieintresse, de har räddat mig genom många sjukdagar i sängen.

Inga kommentarer: