onsdag 27 april 2011

Av någon anledning så får vi två studentkort numer. Ett "mecenat" och ett "studentkortet". Jag vågar ju inte inte använda något av det, så de åker ner i plånkan båda två.

Imorgon är det dags. Då bär det av för två veckor i Änglaberget. Mamma hämtar mig och så har vi en kväll tillsammans innan hon drar vidare mot Västerås för sista natten i Sverjet på ett tag.

Det ska bli så himla himla skönt. Just nu fantiserar jag om dagar i baden baden med té och kurslitteratur och kvällar med solnedgång vid en sjö. Det troliga är att jag mest kommer hänga med en dator i knät eller vid tv:n. Det är i alla fall mysigare att göra det vid en skog än hemma. Lite semester liksom. Och min snälla mamma köpte tågbiljetter åt mig så att jag kan ta mig till skolan. Lovely!

Puss och kräm på er!

Inga kommentarer: