torsdag 20 januari 2011

Sista dagen på praktiken idag. Det är mycket som snurrar både i huvudet och magen. Jag kan inte fatta att den här terminen är över. Och att det har gått så bra. Trots att jag insisterat på att läsa dubbelt, jobba extra, valrörelse-greja och dessutom hinna med både resa till Palestina och en sorgevecka i Härnösand. Jag har mått så där också. Det har inte gått obemärkt förbi. Men nu är det över. Och det har gått så strålande bra på praktiken. Jag har fått så mycket fint. Enhetschefen sa innan jag gick att hon gärna vill att jag söker mig dit när jag är klar. Min ena handledare sa att hon vill att vi ska mötas som kollegor i framtiden. Och jag har fått ett klartecken för att göra praktik på socialkontor ekonomi efter sommaren. Det är lite för mycket att ta in. Men fint. Otroligt fint.

Inga kommentarer: