fredag 28 januari 2011

Energinnivån idag är inte på topp. Jag känner mig trött och ganska låg. Men jag har skrivit färdigt min semiarieuppgift, lagat mat och nu sa jag städa innan svägerskan och jag drar på träning. Det är bra skit. Jag börjar trivas bättre i mitt liv igen. Jag trivs bättre nr jag har rutiner på det jag vill. Möten, mat, träning, plugg och en del jobb. Jag hinner med allt det och känner ändå att jag har mycket tid hemma. Och det vill jag också. Jag är barnsligt förtjust i mitt hem just nu och vill vara här mycket.

Smärtan i bröstet har inte försvunnit. Snarare tvärtom, när jag är ensam och går omkring hemma så känns det tyngre än annars. Det är okej. Det får vara så. Att fly från det är inte aktuellt, och då finns det inte så mycket mer jag kan göra än att be, be om tålamod och frid.

Puss på er fina vänner!

1 kommentar:

PJ sa...

pussigull!