torsdag 11 februari 2010

Trött. Så trött.

Jag försöker vara bitter och grinig. Men jag lyckas inte riktigt. Vi fick kritik på seminariet, eller alla fick det. Men vårt PM var svagt tyckte läraren. Jag försöker självömka men jag kan inte. Jag vet att jag/vi kan bättre och tycker att det vi lämnade in idag var bättre och att nästa kommer vara ännu bättre. Dessutom fick vi tokbra kritik på vår muntliga presentation.

Sen försöker jag vara grinig över att det är alla hjärtansdag på söndag och att jag är singel. Men inte ens det kan jag tycka synd om mig själv för. Jag vill ju inte vara ihop med någon. Det finns ingen som får mitt hjärta att slå snabbare och mina ben att vika sig. Och så länge jag inte känner så så är jag hellre utan.

Hm.

Har sett lite bilder från Iran också. Det har kommit upp en del på youtube och det är som väntat en hel del våldsamheter. Ahmadinejad säger oatt Iran är ett kärnvapenland nu. Jo men det känns ju tryggt!

Inga kommentarer: