måndag 1 februari 2010

Hemma efter en tung dag. Även om brorsan och svägerskan bar det mesta själva så är jag helt färdig. Och jag är grymt nöjd med att det inte är mitt liv som är i flyttkartonger! Jag kommer hem och kan göra en kopp thé utan att fundera över i vilken låda jag ska hitta det jag behöver!

Annars då? Det är fint! Jag blir lätt stressad när dagarna i kalendern är fullproppade och de är de framöver nu. Men å andra sidan så är det mesta socialt, och då känns det genast mycket bättre. Mest ser jag fram emot onsdag. Först ska jag fika med Sanna som jag inte träffat på två år och sedan ska tjejerna och jag fira jul! Och jag tror att vi dessutom ska fira den i Ameliés nya lägenhet.

Jag fick en del frågor i lördags. Jag tycker att det är svårt. Jag kan svara för min del men jag har inte alltid lust att berätta för alla heller om hur jag känner. Lite paradoxalt kanske när jag skriver väldigt öppet på bloggen. Hm.
Hm skriver när jag själv inte har funderat och känt efter klart....

Nog med funderingar. Nu ska jag mysa en stund innan sängdags!

1 kommentar:

Fredrik sa...

Nu finns faktiskt inga flyttkartonger kvar. =)
Äntligen hemma!