lördag 13 februari 2010

Hemma igen!

Lyckan är total! Jag är hemma i min mjukisar, dricker sörgårdsté och lyssnar på RnB. Dagen har varit fantastisk! Kvällen hemma hos brorsfamiljen var mys, härligt att få busa med skitungarna.

Trots att det var skitjobbigt (!) att gå till jobbet kl. 7 i morse så har det varit en helt fantastisk dag där. Jag trivs verkligen på mitt jobb. Jag har världens härligaste gamlingar att hänga med och riktigt roliga arbetskamrater!
På rasten kollade bror och jag på Inglorious Basterds.. men jag missade typ sista halvtimmen eftersom att filmen var längre än återstoden av min rast. Grym film so far i alla fall.

Efter jobbet kl 21 åkte jag hem till bästis och hennes sambo. De hade folk över och vi spelade buzz. Jag förlorade stort men det var kul i alla fall! Och nu är jag hemma i min älskade lägenhet! I mitt hem!

Lovely!

Inga kommentarer: