onsdag 9 december 2009

Vilken härlig dag! Camilla fyller 26 idag. Äntligen är vi båda på rätt sida 25-strecket! Jag skulle till skolan men försov mig. När jag sedan var på väg så hade jag glömt plånboken så det tåget hann jag inte med. Då ledsnade jag och frågade min kollega om vi kunde ses imorgon istället och det tyckte hon var okej. Så jag åkte hem till bästis istället och firade hennes födelsedag! Vi var hos farfar (hennes) och fikade och umgicks. Bästa citatet idag är när Camilla frågade farfar vad han tycker om Stockholm och han svarade att det bästa med Stockholm är alla vägar som går därifrån. Lite lagom bittert på ett gulligt vis!
På kvällen blev det finmiddag på Strike och bowling med Ken och Camilla! Himla mysigt var det!

Nu är jag trött och tänker mest slappa. Imorgon blir det skola igen!

Inga kommentarer: