torsdag 31 december 2009

Mina önskningar

För exakt ett år sedan skrev jag en önslelista över hur vad jag ville ha 2009. Jag gjorde en avstämning vid halvårsskiftet och nu är det dags för den slutgiltiga. En del behåller jag för mig själv men lite kan jag skriva ut på bloggen!

Vad skulle jag vilja göra?
- Resa utomlands
- Gå en vuxna barn-vecka

I april åkte jag tillsammans med SSU distriktet i Västmanland till Bryssel och i juni var jag på min vuxna barn-vecka!

Vad skulle jag vilja uträtta?
-Fullborda mitt stegarbete

Det har jag inte gjort. Har i alla fall halva nionde kvar.

Vad skulle jag vilja utföra, litet?
- Göra klart gymnasiet innan sommaren

Det gjorde jag

Vad skulle jag vilja utföra, stort?
- Gifta mig med mitt livs kärlek

Så blev det inte 2009 :)

Vart skulle jag vilja åka?
- Nya Zealand

Så blev det inte heller

Vad skulle jag vilja händer i min karriär?
- Jag vill börja på socionomprogrammet i Örebro

Det här räknar jag som uppfyllt eftersom att jag ändrade mig till Eskilstuna under tiden

Det här var de mätbara önskningarna. Inte illa va? En del slog inte in, men de viktiga sakerna gjorde verkligen det! Jag ska skriva en önskelista under dagen för 2010.

2009 blev året då:

- Jag gjorde klart gymnasiet!
- Jag kom in på socionomprogrammet och började läsa!
- Jag äntligen gjorde en vuxna barn-vecka!
- Jag fick göra en heltidsvalrörelse för (S) igen
- Jag träffade Hanin, Amelié, Sandraj, Nora, Therese, Emmeli, Annso, Niclas, Robin och resten av underbara klassen!

Så vad säger ni? 2010 kan väl bara bli grymt?

Gott nytt år!

1 kommentar:

Nora Miriam sa...

Åhh, jag ändrade till MDH och jag är så glad att jag under 2009 fick träffa dig! Du är en underbar person!
Stor kram, Nora