onsdag 2 december 2009

I skolan nu håller vi på med en skitsvår och dryg uppgift som handlar om kvantitativ forskning. Det är forskning med enkäter istället för intervjuer. Det är mycket siffror och svåra begrepp. Nu mejlade min lärare oss (vi jobbar i par) och skrev att vi har gjort det JÄTTEBRA hitills. Vi ska gå vidare i morgon och det var vi redo för skrev hon. SKÖNT!

Jag försöker städa hemma, det ser ut som f*n och jag har inte dammsugit på forever. Imorgon kommer Amé som är kattallergiker och jag tänkte försöka göra det jag kan för att undvika att irritera hennes allergi!

Jag känner mig lätt, glad och lite lycklig! Fantastiskt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är just därför jag drar mig för att börja studera igen. Alla uppsatser och inlämningar som ska skrivas, puh, blir matt av att tänka på dem bara.
Är stolt över dig!
Kram//Busan

Johanna sa...

Sara! Jag blir så glad när jag får en kommentar av dig ;)

Det är tufft med inlämningar och tentor.. men det är mest jäkligt kul! Jag tror i och för sig att jag har hamnat helt rätt och då är det kul!

Kramar fina!