onsdag 30 december 2009

2009

Jag läste mina sista inlägg från 2008 och kan konstatera att jag hade lite samma känsla då som nu. Tacksamhet och glädje över det gågna året. Och nyfikenhet och spänning inför det kommande. Jag ser oerhört mycket fram emot firandet imorgon. Vi är ett gäng som ska fira nyktert hemma hos Amelié! Det ska bli så mysigt att skåla in det nya året med min fina klassisar! Det blir första året i nykterheten som jag inte är på gruppen, och jag kommer att sakna vännerna!

Nu tror jag att jag ska lyxa till det med en middagslur, jag är förkyld och trött och ska spendera kvällen med Ameliés syster och hennes kompis. Så då vill jag vara pigg!

3 kommentarer:

tessa sa...

Jag vet, 2010 är vårt år!! Kan det bli bättre? Vi får spendera hela året tillsammans med alla underbara klassisar!
Jag är så lycklig att jag får ha dej som vän!

Massa kramar

Anonym sa...

Gott nytt år! :)

/Celina

Johanna sa...

Tessa: Det är verkligen vårt år!
Celina: Gott nytt år! :)