tisdag 30 november 2010

Åh nej. Jag hittade ett statistikverktyg som jag varit övertygad om att det inte har funnits förut. Det innebär att jag kan se sidvisningar. Inte unika besökare iofs så det säger inte så mycket... Men det kommer ändå innebära att jag blir mer medveten. Jag såg att flest besökare kommer via google. De googlar tydligen på nieden+johanna. Spännande tycker jag. Nieden finns inte som namn i Sverige, så antingen letar de efter tyska Johannor eller så är det mig några letar efter. Annars kommer många besökare från er som länkar till mig. Så tack! Tessan, Hannah och Lisa ligger i topp, tack babes ;)

Jaja. Jag skriver fortfarande för mig själv. Jag är glad att några av er vill dela mina tankar och känslor. Det är fint. Men det är inte skälet till att jag skriver.

Inga kommentarer: