lördag 20 september 2008

Graviditetssymptom utan bebis

Så illa är det faktiskt, jag har börjat äta p-piller igen för första gången sen högstadiet. Nu handlar det inte mest om att jag inte vill bli gravid, jag har fått tabletterna för att symptomen från min PCO (som jag har skrivit om tidigare) ska bli färre. Anyhow så har jag helt plötsligt blivit illamående, jag skulle säga morgonillamående, om det inte vore så att det håller i sig hela dagen...Ringde kvinnokliniken igår och kollade om allt är som det ska, då informerade sköterskan mig om att jag kommer att uppleva graviditetssymptom de närmaste tre månaderna.. illamående, spänningar i brösten och hör och häpna, sekret från brösten.. Jag går altså igenom början av en graviditet utan att få en bebis i slutet som belöning? Fast det är faktiskt rätt okej, jag vill bli av med symptomen och valde att gå med på behandlingen.... Men spännande är det.

Nu har jag en chill dag med postafen för att jag ska orka mig igenom två konserter ikväll. Jag tänkte nämligen sjunga så taket lyfter ikväll när flera av dem som jag tycker om ska komma och titta!

Kram på er

Inga kommentarer: