söndag 28 september 2008

....

Jag har satt mig framför datorn flera gånger i helgen och försökt blogga, men har inte haft någon inspiration alls.. det blir så ibland. Nu tänkte jag i alla plita ner några ord om helgen. Mest för att underhålla relationen till mina eventuella läsare :)

Fredagen tillbringade jag i en bil med en vän. Vi var i Gävle på Sinnesrogudstjänst, en gudtjänst som är inriktad på 12 stegsprogrammet, kan man nog säga. Jättefint var det. Fast vägen kändes himla lång ibland, typ sex mil i en tallskog.. men det var värt varje meter.

I lördags hjälpte jag mamma att flytta från Hallsta till Ä-berget. Det känns i benen idag, träningsvärk så det skriker om det, men mamma är på plats och lägenheten är superfin.
I går kväll var jag hemma hos H på fika/häng. Jättemysigt med härligt sällskap och maffia, känns lite som SSU-tiden ibland :)

Idag har jag sovit länge och sedan var jag och J på stan med barnen för att inhandla vintergarderob till A. Världens finaste barn. Det är mindre än en vecka kvar nu till flytten och jag har lite separationsångest. Kommer att bli konstigt att inte se dem varje dag längre, och det händer så mycket nu, W krålar och klappar händerna, och As tal blir bättre för varje dag. I morse vaknade jag av att hon störtade in till mig och la sig i min säng...kan man få en bättre start på dagen?

/J

Inga kommentarer: