fredag 12 september 2008

Gospel

Ja igår var det äntligen dags att gospla igen. Efter sommaruppehållet så har det varit två körövningar som jag inte kunnat gå på av olika skäl. Men igår var jag där. Jag tror det var första gången som jag sket i hur det låter och bara sjöng ut..helt grymt. De säger ju att sång är bra för vårt välmående, att typ serotonin halten ökar, jag tror dem. Jag har känt mig lättare än på länge hela dagen.
Nu repar vi inför kulturnatten som är nästa lördag då vi ska ha konsert. Första gången jag uppträder med bara kören i Sverige. Annars har det varit på gudstjänster. Ska bli himla kul :) Alla i Västerås är välkomna in på frälsis den 20:e kl 20.00.

Idag ska jag, J och kidsen åka till E pch titta på min lägenhet :) Jag har ju sett lägenheten, men behöver få se vart tvättstuga och förråd och sånt är... De håller på och bygger balkong nu så jag kommer få en alldeles ny fin balkong :)

Hej svejs!

2 kommentarer:

Anna N sa...

Vi kommer på lördag!

Johanna sa...

Jeej vad roligt! :)