lördag 16 oktober 2010

Tenta tenta tenta tenta...

Jag har suttit i två timmar och försökt börja skriva på tentan igen. Men det går väldigt segt.. Jag vet inte vilken strategi som är bäst egentligen. Första tentan skrev jag hos mamma i skogen, jag var ensam därute. Andra hemtentan skrev jag tillsammans med mina klasskompisar. Jag flyttade till e-tuna en vecka och skrev samtidigt som dem. Den här gången vill jag vara hemma. Och det är himla skönt att vara hemma. Särskilt som jag inte har varit det speciellt mycket alls med tanke på en crazy jobbsommar, palestina, valrörelse och sen sorgebearbetning i Härnösand.

Men hemma ensam är det svårare att komma till skott tycker jag. I två dagar har jag haft klasskamrater här som också skrivit. Då har det gått bättre. Motivationen är väl inte på topp eftersom att jag har tre veckor på mig också.

Äh skitsamma. Sluta tänka och börja göra kanske?

Inga kommentarer: