tisdag 19 oktober 2010

Sitter i skolan. Jag skulle träffa studentprästen idag för samtal men hon var sjuk. Så nu har jag fått lite lite plugg gjort och nu väntar jag på Petra. Vi ska fika.

Jag är så himla himla trött, jag sover inge bra. Eller jag sover bra men när jag vaknar så har jag ont i kroppen på flera ställen. Och då kan jag inte somna om, för det finns inget bra sätt att ligga på. Så då går jag upp, utan att ha sovit klart.

Sen har jag ont i magen också, det började igår. Fick världens magknip när jag hos brorsfamiljen och umgicks med Johanna och barnen. Idag är det tillbaka fast inte med lika stor kraft.

Sen är jag grinig också. Grinig och irriterad. Kanske på grund av det ovan eller inte. Jag vet inte. Men jag brukar inte erkänna att jag ibland känner mig så här. Ni vet jag tror ju någonstans fortfarande ibland att jag måste vara perfekt. Så därför erkänner jag att idag känns det så.

Jag träffade en miljöpartist på bussen. Det var kul. Han är kul.

Inga kommentarer: