lördag 17 oktober 2009

Klassfest

Vi är några i klassen som bor i Västerås och som inte har deltagit så mycket i festligheterna i Eskilstuna så vi bestämde oss för att ordna en kväll i Västerås och bjuda in alla som vill. Nu krockade det med typ tre andra festligheter i klassen så vi blev inte så himla många. Men kul hade vi i alla fall! Vi började några stycken hemma hos mig för att sedan ta oss till Pitchers. Där blev det god mat och sen gick vi över torget till Pluto. Jag har inget leg. (blev av med min plånbok för ett tag sedan) och vakten på Pluto släppte in mig på mitt studentleg och när jag frågade om han hade nekat mig annars så sa han ja. Tydligen kan jag passera som 17?

Dagen idag bjuder på väggspackling i E:s nya lägenhet och sedan några vänner hemma hos mig ikväll.

Hoppas ni andra har en fin dag!

Inga kommentarer: