onsdag 1 juli 2009

Bättre nu

Monstersuget har lättat och landat i en mindre allvarlig känsla av saknad. Jag är alltså inte ens nära en prilla nu.

Jag ska strax dra till jobbet, har jobbat kväll mån, tis och gör det i kväll med. Det är himla skönt när vädret är som det är. Några av tanterna på jobbet har blivit övertygade om att det är kallt ute. I deras huvuden så fryser de konstant just nu. Vilket gör att vi inte kan ha balkongdörren öppen, fläkten på eller fönstrena öppna. Det blir himla varmt på jobbet med andra ord. Då är det sjysstare att vara där på kvällen som ändå är lite svalare. Dessutom hinner jag njuta av solen på dagen!

Imorgon ska jag utvärdera valrörelsen med SSU Västmanlands styrelse och sedan åker jag till Gävle med fina vänner. Kan det bli annat än bra?

/J

Inga kommentarer: