tisdag 1 april 2008

Äntligen på plats

I Västerås igen. Skönt som tusan, jag trodde att det skulle innebära längre sovmorgon men naturligtvis tycker C att det passar bra då att använda tiden till att morgonpromenera...hm.. äh skämt åsido så tycker jag att det är en god idé, dessutom vet vi båda bättre än att säga att nu kör vi en timme varje dag. Vi tar varje dag som den kommer, det tror jag är bättre. Dessutom blir det ljusare nu och då kan det kännas skönt att gå en stund på morgonen.
I övrigt så gillar jag lägenheten och läget, nära centrum och lugnt och fint område. Att jag bor sambo med en barnfamilj har inte stört mig i helgen i alla fall. Visserligen övervägde jag att flytta i söndags morse kl 6 när W pratade högljutt med sin morgonpigga pappa. Men bara för en stund :)

Flytten gick okej, förutom att jag, mamma och U satt fast på väg 66 i två timmar (!) för att kopplingen pajat, vi tog oss till Ä-berg efter att vi fått låna en annan bil av en vänlig själ.

Ja fy tusan, måste ju skriva av mig om fredagen, den tillbringade jag, F och J på Stand up fight night mellan Özz Nujen och Måns Möller, det var riktigt grymt! En del saker var sånt som de kört på Stockholm Live och andra tv-shower, och F och J kände igen mycket från sist de var här. Men det spelade mindre roll, jag skrattade oavbrutet i två timmar och det var länge sedan jag gjorde det :)

Ikväll blir det möte och promenix med härliga C. Imorgon ska jag till läkaren innan jobbet.

/Johanna

Inga kommentarer: