måndag 14 april 2008

Du har en genomsnittsålder på 31.7....

Hm...vuxenpoang.com. Jag vet verkligen inte om det är goda nyheter. Och det är det troligtvis inte. Nu får jag klippa ica-kortet (som inte ens är mitt) sluta titta på så ska det låta, och ändra drömresan från Kina till Kos istället... Eller så är jag mig själv och skiter i om vuxenpoang.com tycker att jag är mossig :)

För övrigt för att öka på mossigheten så har jag börjat sjunga i kör. Eller jag har varit på en repetiton och tänker gå den här veckan också :) Jag kan verkligen inte sjunga, (körledaren berättade om en låt som hade en annorlunda rytm, och jag fattade inte alls vad det har med sången att göra) men de sa att det var helt okej ändå, så jag går dit tills de slänger ut mig. Jag har övat gospel hela helgen, till mina sambosars förtret :)

Take care
/J

Inga kommentarer: