fredag 15 augusti 2008

Fläskläpp

Vaknade av A imorse, hon storgrät och J kom upp med henne blödandes och gråtandes. Stackarn hade ramlat och slagit upp ett litet jack i läppen. Det var verkligen inte stort men det är bulan hon har nu. Stackars tufflan. Men hon är en cool tjej så hon grät en stund och sen har hon lekt för fulla muggar sen dess. Det är värst för J. Det spelar säker ingen roll hur fin, kärleksfull coh omtänksam jag tycker att hon är som mamma. Det är tufft ändå.

Annars är allt bra nu, håller på och styr med flytten, adressändring, beställning av telefon och internet och kikar lite på nya möbler :)
Det känns så bra, jag har verkligen gjort en ordentlig rensning innan jag flyttade från Ä-berg så jag har inte så mycket prylar. Men jag tänkte göra en rensning till innan jag flyttar, vill ha så lite grejer som möjligt! Bara det som jag verkligen behöver, eller verkligen tycker om :)

Inga kommentarer: