måndag 25 augusti 2008

En stor dag

Ja så kändes det efter igår. Jag lämnade hemmet halv elva och var inte tillbaka förrän typ 23.30. Dagen tillbringades på stan med lite varierat innehåll. Började med en väldigt känslosam gudstjänst på frälsis. Fortsatte med shopping med fina C. Lite lunchande och tyvärr ingen latte senare träffade jag S i möteslokalen. Sedan var det möte. Efter mötet blev det äntligen en latte med C, A och A. Och sedan SATC på SF med C, A, A och H. En känslosam dag.. mycket att smälta :)
Men det största av allt, äntligen fick jag se lilla underverket Amelie... med strålande föräldrar :) Ni är så fiina alla tre!

Nu har jag slappat hela förmiddagen och ikväll blir det jobb!

1 kommentar:

Anna N sa...

Du är så fin, Johanna! Vad mysigt det var att ses. Mer sånt snart tycker jag :) Hur var SATC? Vi har ännu inte kommit iväg... kram