tisdag 27 maj 2008

HURRA HURRA HURRA

Idag fyller en alldeles speciell tjej 23 år! Grattis J på DIN dag!

Jag har precis suttit och läst igenom hennes blogg, jag trodde typ aldrig hon skrev men hon har varit flitig :) Gå in och läs du med!

What else? Jag har gjort massor med saker känns det som, lördagen tillbringade jag på söder i sthlm på yp. Helt fantastiskt! Vilken jävla resa. Kvällen tillbringades på Kafé 44, himla trevligt. Det bästa var nog Nintendot. Jag brukar tänka på hur färgad jag är av min uppväxt. Typ att jag fylldes av ilska när vi åkte förbi söderstadion, eller att jag blir lycklig när jag får spela ett nytt Nintendo. Tack pappa :)

Idag har jag lämnat min älskling Gucci hos veterinären, hon ska vaccineras, steriliseras och öronmärkas. Hon har inte varit hos doktorn en enda gång på fyra år så då passar vi på att göra så mycket vi kan när hon ändå är där. Jobbigt att lämna henne, klockan tre ska jag hämta henne och då är hon nog fortfarande rätt mör.

Innan dess ska jag till Kloak och bli vacker. Första gången jag går dit, men jag har hört så mycket bra om dem så jag går dit med tillit.

Några ord om honom....:) Kan inte riktigt låta bli, vi träffades en sväng igår och det är alldeles ljuvligt att bara finnas i närheten. En av de finare människorna på jorden :)

Ha en fin dag i solen. Det tänkte jag ha :)

Inga kommentarer: