torsdag 15 maj 2008

Det pirrar i min mage!!!

Jo det är sant. Long time no see, butterflies. Det var ett tag sen någon fick igång fjärilarna i min mage....skriver inte så mycket mer om det :)

Idag var vi på As dagis, de fyllde ett år. Det är helt grymt att jag får vara en sån stor del av de här två fantastiska barnens liv. Jag ÄLSKAR att vara faster. A ville inte riktigt sitta still och sjunga med de andra barnen utan var mest hos mamma och faster :) Hon är i en sån härlig ålder nu, hon börjar förstå mer av sin omvärld, det är häftigt att få vara med på hennes resa!

Imorgon ska vi till hallsta och titta på cyklar till mig och J. Vi ska förbi mamma också och titta på fågelbebisarna, fem st är det, och om de ser ut som på bilderna så har hon värsta jurassic park hemma nu.

I helgen ska jag ta det lugnt hoppas jag. Gå på mycket möten och skriva. Förhoppningsvis har vi ett nytt party att spela på också :)

Nu ska jag försöka få lite sömn!

//J

Inga kommentarer: