söndag 3 maj 2009

Helgen!

Helgen har gått i rasande fart och varit himla fin. Valbrog firades på Blue moon bar med C. Kvällens höjdpunkt var när C och jag fick hoppa in och styra upp en stackars killes svensexa. Hans vänner hade varit för snälla tyckte vi så han fick några uppdrag att genomföra av oss.

1 maj firades härligt. Dagen började med en brunch hos A, G och lilla fina A. Himla härlig start på firandet! Bodström höll ett grymt tal på torget och solen sken. Mycket folk och ett helt gäng unga sossar!! Efter det mötte jag upp min vän A och gick till fokhögskolan där våra respektive partier hade ordnat en kväll med seminarier. Jag lyssnade på S när han pratade om Rättvisemärkt!

Lördag och söndag har jag mötat, städat, tvättat, umgåts med broren och försökt att vila förebyggande.

Imorgon är det nämligen dags för valanställning! Ska bli härligt att göra mitt bästa för att se till att Västmanlands unga röstar den 7 juni, och att de lägger rösten på (S).

Nu kör vi!

Inga kommentarer: